woensdag 7 mei 2008

Jongeren voeren actie aan afrit

Vijftien Loppemse jongeren, verenigd in Jongeren actie Loppem, voerden zondagnamiddag actie aan de afrit van de snelweg van Loppem, dit ter hoogte van de lac. Ze poogden op de rotonde een kijkfile te veroorzaken en probeerden de bestuurders te informeren over hun actie tegen de komst van het nieuw voetbalstadion voor Club Brugge. De jongeren vrezen voor overlast van verkeer, water, geluid en vervuiling en zien het winkelcomplex liever niet in Loppem. Ze hingen aan de brug over de snelweg twee spandoeken op die al snel op bevel van de politie moesten worden verwijderd.
(bron: nieuwsblad 21 april 2008)

Wat denken jullie hiervan ? Zou dit iets van effect gehad hebben ?

Zou je zelf nog aan zo'n actie meedoen ?

4 opmerkingen:

Julie zei

Ikzelf betwijfel of zo'n kleinschallige actie effectief iets uitmaakt.

Maar ik moet toch mijn volle respect betuigen aan die 15 jongeren die daar hun tijd en moeite in willen steken.

Zelf zal ik zoiets waarschijnlijk nooit doen...

Sofie zei

Ik denk ook dat ik zelf nooit zou meedoen aan zo'n acties.

RoCzy zei

Ik denk niet dat dit effect ga hebben !
Maar denk dat wel nog leuk is om in plaats van naar school te gaan aan de lac van loppem te zitten met da schoon weer van nu :-)

miet vanderyse zei

Ze hebben alvast het nieuws gehaald...